2009/01/13

A Teszt

Még mindig nincs gáz, a csapok még zárva vannak és ilyenkor a jónép csak tesztekkel szórakoztatja magát. Clayton, a Propagandista, Titi és Stella Artoá megmutatták, hogy nemcsak a közvéleménykutatás kérdőívére tudnak válaszolni, hanem a Teszt kérdéseire is. Tehát nem maradt más választásunk, mint megkérni Dr. Lelkes Lágyót is, hogy válaszoljon a Teszt kérdéseire. (Ezúton is elnézést kérünk tőle a tegező viszony használata miatt.)

Ki után kaptad a neved: a nővérem után
Korod:azt mondják, hogy még nem nőtt be a fejem lágya
Nemed: homo erectus
Hajszín: lila akácfa
Szemed színe: habos

Az utolsó:

…film, amit otthon láttál:
Bérgyilkos a szomszédom
…ember, akit felhívtál: a rendőrség
ember, aki felhívott: a szomszéd
…kaja, amit étteremben ettél: gombásleves
…dolog, amire rájöttél: mérges volt gomba
…szám, amit meghallgattál: Nem baj bébi, a bizonyítványt senki sem kéri

Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: egy faintos pincérlány, aki jól csapol
Amit legjobban hiányolsz: hogy nem tankból csapolják a sört
Ha visszamehetnél az időbe, hova mennél: először is beülnék egy kocsmába, kirendelnék egy sert, meginnám, aztán visszamennék egy fél órát és megint meginnám azt az egy sört, és így tovább... így egy sör áráért annyit innék, amennyi jól esik
Egy olyan dolog, amit megbántál: mármint templomban gyónás közben?

Egyik vagy másik:

Tizes vagy tizenkettes: tizes
Barna vagy világos: világos

Hiszel a(z)…
…angyalokban: naná, csak nem engedik magukat megcsókolni
…földönkívüliekben: persze, a Gézával már fociztam is
…Pokolban: párszor már betértem egy csapoltra, faintos kis füstös kocsma
…Mennyországban: néha oda is eljutottam a hatodik feles után
…magadban: persze, hisz az emberek többsége hisz Istenben

Előfordult már valaha is:

Ültél repülőn: kiskoromban, be is szorult a seggembe
Sírtál mások előtt: csak ha hagymát pucoltam
Másztál fára: csak ha ki akartuk főzni a gyümölcsöt pálinkának
Féltél ,hogy szurit kapsz: hát a börtönben egy cseppet, de aztán hozzászokik az ember
Tömték a fogadat: tömték, de nem azzal, amivel szerettem volna
Telefonbetyárkodtál: Jaja, gyakran mutatkoztam be úgy, mint Sobri Jóska
Lógtál az iskolából: csak ha megszomjaztam
Sírt valaki a válladon: csak ha hagymát pucoltam
Fent maradtál egész éjszaka: csak ha az asszony beindult
Táborban voltál: igen, csendes kis cseh városka
Fociztál: Táborban nem
Volt autóbaleseted: hát részegen egyszer nekimentem egy parkoló autónak

Csak úgy:

Plüssállatkával alszol: hátha a tetű annak számít
Kit szeretsz a legjobban: a tetűk közül?
Mi van az ágyad alatt: szőnyeg?
Amitől a legjobban félsz: hogy elvesznek az ízlelőbimbóim
A legrosszabb érzés: barna corgony
Mi jár most a fejedben: vér?
Vannak háziállataid: idomított házilégy, hegyesfogú kaszáspók meg miegymás
Melyik szavakat használod gyakran: jedno desínku, jo

7 megjegyzés:

  1. "…magadban: persze, hisz az emberek többsége hisz Istenben" - juuuuj, ez vout a lejjobb :)

    VálaszTörlés
  2. jaja... de azert a tiedben is jo volt az a guminos visszatero poen;) ... meg a Gezaiban is voltak faintos bekopesek.... no jol van, tudom, hogy ezt a harmat nem lehet igy egy sikon emlegetni

    VálaszTörlés
  3. uh. én nem poénosra, hanem őszintére akartam csinálni :D

    VálaszTörlés
  4. Huuu, tesooo, csak most laaatam, haat ez kua joo volt! Dr.Lelkes Lagyo-hoz mar nekem is kell beutalast szereznem nemsokara!:)

    VálaszTörlés
  5. "Véletlenül " ide tévedtem!!!:)
    Ez a teszt nagyon jóóóóóóó!
    Ha engedélyezed, úgy elviszem.
    Természetesen fel fogom tüntetni, hogy Dr.Lelkes Lágyótól van!!!:)
    Várom a zengedélyt...amerika24 voltam...

    VálaszTörlés
  6. persze sima ugy.... nyugodtan viheted... de remelem azert itt marad az oldalon is;)

    VálaszTörlés
  7. Köszike!!!
    Hát ez csak természetetes!:) El nem tüntetem, az má biztos!!!
    Elég jók a cikkek, és jó erős a humorod!!!:)..de én nem bánom , sőt!!!

    VálaszTörlés